Spline making a huge terrain hole

  • Hello,


    My own curbstone is causing trouble. It looks like this in Blender:


    and I've made sure to remove doubles and reset both rotation and location. The grey lines are the separate cutting mesh.

    But when placing it in the map editor (z=0.0), it creates this parallelogram-shaped hole:


    In the CT, the cutting mesh is set to "only cutting, the mesh stays invisible" and with alpha=2.

    The visible meshes are set to "No cut".


    But why is it then still misbehaving? Even though I've done pretty much everything after the book/lexicon?


    -Thor

  • Neu erstellte Beiträge unterliegen der Moderation und werden erst sichtbar, wenn sie durch einen Moderator geprüft und freigeschaltet wurden.

    Die letzte Antwort auf dieses Thema liegt mehr als 60 Tage zurück. Das Thema ist womöglich bereits veraltet. Bitte erstellen Sie ggf. ein neues Thema.

    Maximale Anzahl an Dateianhängen: 5
    Maximale Dateigröße: 500 kB
    Erlaubte Dateiendungen: bmp, cfg, ini, jpeg, jpg, lct, ldl, llg, lob, log, lpmtl, lptmt, ltx, pas, pdf, png, railtrack, rar, txt, veh, wav