1.EA.060
- Simulation: Online-Verifizierung für Payware aus dem letzten Patch funktioniert jetzt auch mit NB-Versionen
- MapEditor: Änderungen am Server, um die Prozesse rund ums Laden von Reservierungen deutlich zu beschleunigen
- MapEditor: Funktion zum unabhängigen Löschen von Reservierungen, auch wenn die Karte nicht mehr vorhanden ist
- MapEditor: Fahrzeuge in Wagenreihungen (siehe Abschnitt "Allg. Konfiguration" links im MapEditor) können auch mit Repaints versehen werden (ungetestet)
- ContentTool: Script-Funktionen "Power" (Potenz) und "Ln" (natürlicher Logarithmus) ergänzt
- Language File: Editor.SetNewPos.ReserveTiles.LoadInfoFromServer ==> "Loading information from the server – this process can take several minutes..."
- Language File: Editor.SetNewPos.ClearReservation ==> "Clear tile selection"
Bekannte Bugs:
- diverse Languageeinträge insbesondere im MapEditor werden nachgereicht
- LOTUS hat Probleme beim korrekten Auswählen der Repaint-Texturen in der Simulation
- Von Multiplayer in Singleplayer umgewandelte Karten sind für kurze Zeit weiterhin im Multiplayer spielbar
- Randinfo: Die sog. "simple KI" ist mittlerweile im Betatest
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1.EA.060
- Simulation: Online verification for payware from the last patch now also works with NB versions
- MapEditor: Changes to the server to significantly accelerate the processes involved in loading reservations
- MapEditor: function for independent deletion of reservations, even if the map is no longer available
- MapEditor: Vehicles in wagon order (see section "General Configuration" on the left side of the MapEditor) can also be provided with repaints (untested)
- ContentTool: Script functions "Power" and "Ln" (natural logarithm) added
- Language File: Editor.SetNewPos.ReserveTiles.LoadInfoFromServer ==> "Loading information from the server - this process can take several minutes...
- Language File: Editor.SetNewPos.ClearReservation ==> "Clear tile selection
Known bugs:
- several language entries, especially in the MapEditor, will be added later
- LOTUS has problems with the correct selection of the Repaint-Textures in the simulation
- Maps that have been converted from Multiplayer to Singleplayer can be played in Multiplayer for a short period of time
- Besides: The so called "simple AI" is now in beta testing